KĄ SUTEIKIA SĄMONINGAS KVĖPAVIMAS?(PRAKTIKA) » Savęs Pažinimas

KĄ SUTEIKIA SĄMONINGAS KVĖPAVIMAS?(PRAKTIKA)

KĄ SUTEIKIA SĄMONINGAS KVĖPAVIMAS?(PRAKTIKA)

PRAKTIKA
Jeigu Jūs praktikuosite sąmoningą kvėpavimą, patys prieisite išvados, kad sąmoningas kvėpavimo stebėjimas suteikia gydomąjį poveikį Jūsų kūnui.

KĄ REIŠKIA SĄMONINGAS KVĖPAVIMAS
Tai reiškia tiesiog stebėti, kaip veikia jūsų kvėpavimo sistema, visiškai pašalinus bet kokį intelekto norą įtakoti kvėpavimo procesą.
Tiesiog stebėti. Pajausti, kur kvėpavimo srautas greitesnis, o kur lėtesnis.
Net truputį papraktikavę sąmoningą kvėpavimą Jūs pastebėsite, kad tapote energingesni, džiaugsmingesni, krūrybingi, pastebėsite, kad atsirado minčių aiškumas ir intuityvus matymas, gili išmintis.
Tęsdami sąmoningo kvėpavimo praktiką, jūs pajusite kaip viduje sustojo bėgančios mintys, o patys tapote ramesni, harmoningesni ir Jumyse
pradėjo reikštis geraširdiškas humoras, dingo vertinimas, atėjo procesų suvokimas ir naujas vykstančių įvykių matymas.
O svarbiausia Jūs visa savo esybe, kiekviena ląstele, siela ir protu pradėsite jausti kaip Gyvybės-Meilės Šaltinis beldžiasi į jus.
Jums ateis giluminis tikrasis suvokimas to, kad energijos Šaltinis nėra kažkur tai, jis yra Jūsų viduje ir bet kuriuo metu galite sustiprinti jo džiaugsmingų energijų išspinduliavimą savyje.
O dar, Jūs pastebėsite, kad dažniausiai kvėpavimas tarytum užsilaiko pilve, krūtinėje ir kakle -pakaušio srityje. Šiose vietose įvyksta kūno ir sąmonės atsidalinimas, dėl ko ir nutrūksta gyvybinės energijos tekmės srautas. To rezultatu tampa su laiku atsirandančios įtampos, diskomforto pojūtis minėtose kūno vietose ir raumenyse.
Su laiku, sąmoningo kvėpavimo praktika padės jums ištirpdyti visas įtampas susikaupusias kūne.
KĄ SUTEIKIA SĄMONINGAS KVĖPAVIMAS?(PRAKTIKA)


SĄMONINGO KVĖPAVIMO MEDITACIJA -PRAKTIKA
NUSĖTĖIKIMAS
Sąmoningumo įjungimas per klausimus

Koks skirtumas tarp įkvėpimo ir iškvėpimo?


ĮKVĖPIMAS–PRIĖMIMAS IR GAVIMAS

IŠKVĖPIMAS–ATIDAVIMASIR PALEIDIMAS(išlaisvinimas)

Kaip manote, kas Jums pavyksta lengviau, o kas sunkiau (priėmimas-gavimas, atidavimas-paleidimas (išsilaisvinimas)

Kaip manote, kas Jums pavyksta lengviau, o kas sunkiau (priėmimas-gavimas, atidavimas-paleidimas)?
(gauti būna taip pat sunku kaip ir atiduoti (prarasti)

Ar jaučiasi disbalansas?
Pagalvokite galbūt kažkurioje gyvenimo sferoje (asmeniniai santykiai, karjera, pinigai, draugai it t.t.) Jūs jaučiate disharmoniją?

Kokie procesai vyksta kvėpavimo metu?


Kvėpavimo metu pilvas išsitempia, diafragma nusileidžia ir masažuoja pilvo ertmės organus.
Iškvėpimo metu pilvas sumažėja, diafragma pasikelia ir masažuoja širdį.

SVARBU SĄMONINGAI STEBĖTI, KAD ORAS PILNAI IŠEITŲ IŠ VIDINIŲ ORGANŲ.
Kuo daugiau su iškvėpimu išeis anglies dioksido , tuo daugiau deguonies –gyvybinės energijos (Pranos) Jūs sugebėsite įkvėpti į save.


PRAKTIKA
1
Įsitaisykite kuo patogiau. Atsisėskite arba atsigulkite. Padarykite viską, kad kūnas jaustųsi komfortiškai.
2
Užveriame burną. Kvėpuojame per nosį natūraliu ritmu, pilnai pasitikint ir pasineriant į ritmą, į kvėpavimo procesą.
3
Stebėkite kaip įkvėpimo metu oro (Pranos) srautas prasiskverbia į kūną, jis pereina per šnerves, užpildo savimi krūtinės ląstą, poto pilvą, nugarą, šonus ir sugrįžta atgal iš šonų, nugaros, į pilvą, iš ten į krūtinės ląstą ir per šnerves išeina į išorę. Tai panašu į Jūros bangą, kuri juda savu ritmu.

KĄ JŪS DAROTE TUO METU?
Tiesiog STEBITE, LEISDAMI KVĖPAVIMUI TEKĖTI LENGVAI IR LAISVAI.
Pabūkite šiame stebėjime kažkiek laiko, sąmoningai kartu judant su oru po kūną

O dabar kreipkitės į savo vaizduotės galią su mantros "TAIP"sakymu. TAIP įkvėpimo metu, TAIP iškvėpimo metu.

ĮKVĖPDAMI sakykite TAIP ĮSIVAIZDUODAMI.i kaip kiekviena Jūsų kūno ląstelė prisipildo gydančia Gyvybės-Meilės-Prana.

ĮSIVAIZDUOJANT kaip iškvėpimo metu gydantis TAIP, išeina už Jūsų kūno ribų ir įsilieja į erdvę aplink Jus –GYVYBĖS-MEILĖS VANDENINU
Pabūkite šiame procese kažkiek laiko. Tiesiog būkite ir mėgaukitės cheminėmis kūno reakcijomis per pojūčius.

O dabar pastebėkite, KURĮ" TAIP" JUMS LENGVIAU PASAKYTI< O KURĮ SUNKIAU-PER ĮKVĖPIMĄ AR IŠKVĖPIMĄ?
Jei tau sunkiau yra iškvėpimo TAIP (paleidimas, išsilaisvinimas, išsiskyrimas, praradimas).
Tuomet ištark 6-7 kartus TAIP iškvepiant, stebint tai, kad oras pilnai būtų iškvėptas iš kūno organų (įkvepiant tiesiog skaičiuojate iki penkių)

Jeigu tau sunkiau yra įkvėpimo TAIP -leidimas, priėmimas, gavimas –tuomet įkvėpkite giliau , sakydami TAIP 6-7 kartu su iškvepiant tiesiog skaičiuokite iki penkių.
Tam, kad pasiekti harmonijos, vėliau įkvėpimo metu paskaičiuokite iki penkių ir iškvėpimo metu taip pat skaičiuokite iki penkių. Ir taip keletą kartų.
Pabūkite šiame priėmimo ir paleidimo procese.

Dar kurį laiką stebėkite kvėpavimą, sąmoningai laikydami dėmesį ties oru –įeinančiu ir išeinančiu iš kūno.
Nusišypsokite sau. Padėkokite kvėpavimo sistemai, savo kūnui.
Pasitempkite ir atsimerkite akis.
KĄ SUTEIKIA SĄMONINGAS KVĖPAVIMAS?(PRAKTIKA)

Atskleisiu Jums mažą paslaptį I Ši praktika pati paprasčiausia iš visų. Ją galima atlikti bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje, tuo pat metu kalbant mantrą "TAIP"
Maruša Madjaroš"Načnite pramo sejčac"
Verteja-Dovilė

Dalintis Facebook
Tu esi neregistruotas šioje svetainėja
Prašome užsiregistruoti arba prisijungtit


Į viršų