PRAKTIKA.MEDITACIJA"POKALBIS SU SAVO KUNU" » Savęs Pažinimas

PRAKTIKA.MEDITACIJA"POKALBIS SU SAVO KUNU"

PRAKTIKA.MEDITACIJA"POKALBIS SU SAVO KUNU"


1. Užsimerkite. Giliai įkvėpkite. Iškvėpkite. Sutelkite dėmesį į kvėpavimą. Kvėpuokite paprastai, savo ritmu.

2. Nukreipkite sąmonę į save. Suteikite sau erdvės ir pagarbos, prajauskite savo kūno pojūčius. Leiskite sau tiesiog būti savo kūno pojūčiuose. Būti tokiais, kokiais esate čia ir dabar.

3. Apmąstykite ir giliai suvokite: TEN, KUR JŪSŲ KŪNAS, TEN JŪSŲ GYVENIMAS. DAUGIAU NIEKUR.

4. Išlaikant kūno dėmesingumą, įsitikinkite, kad jam patogu ir komfortabilu. Jis jaučiasi saugiai ir gali atsipalaiduoti. Sąmoningai padarykite viską, ką galite dėl savo kūno tuoj pat: patogiai įsitaisykite, atsisėskite ar atsigulkite, sąmoningai pasirūpinkite juo tarsi mylimu draugu.

5. Sąmoningai pradėkite atsipalaiduoti. Perkelkite dėmesį į galvą. Pajauskite ją. Pažvelkite į mintis. Jos kaip debesys. Jums jos nesvarbios ir tegul lekia. Jūs atpalaiduojate savo veido, akių, kaklo, pečių, nugaros, sėdmenų, kojų raumenis. Tegul visas kūnas atsipalaiduoja nuo galvos iki pat pirštų galiukų. Klausydamiesi muzikos, kartu su jos garsais paleiskite visą kūno įtampą. Turite pilną teisę dabar visiškai atsipalaiduoti ir paleisti įtampą visame kūne, kiekvienoje ląstelėje. Leiskite sau nieko neveikti. Tiesiog būti ir stebėti savo kūno pojūčius.

6. Įsiklausykite į savo širdį. Dėmesį sutelkite į kvėpavimą. Jūsų viduje yra Absoliuto kibirkštėlė – Kūrėjo sąmonė. Tai Gyvybė Meilėje Dvasia – Jūsų saugotojas – vedlys, pasireiškiantis per intuiciją, kūno pojūčius.


7. Nukreipkite dėmesį į šią šviesą savo viduje. Įsižiūrėkite. Įsiklausykite. Ten, gilumoje Jūsų širdies, atsiranda impulsas Jūsų sielos garso. Įsiklausykite į jį. Kaip reaguoja Jūsų kūnas į šį impulsą? Pajauskite kūno pojūčius.
IR VISA SAVO ESYBE PASAKYKIKE ŠIAI AKIMIRKAI – TAIP! Taip – kūno pojūčiui, taip – impulsui. Taip, taip, taip.
PRAKTIKA.MEDITACIJA"POKALBIS SU SAVO KUNU"

8. Susiliekite su šiais pojūčiais. Pajauksite savo oda, kiekviena kūno dalele, kiekviena ląstele. Priimkite šį impulsą, kaip savo naują kokybę, kaip aromatą, kaip švelnumą, moteriškumą, gailestingumą. Leiskite šiam švelnumo skambesiui vesti Jus prie įvairių savo kūno dalių ir organų, kuriems reikia Jūsų dėmesio, meilės, gailestingumo. Pajauskite šį susiliejimą su savimi.

9. O dabar sąmoningai kreipkitės į savo kūną, vos girdimai jam ištarkite: „ATLEISK MAN, MANO KŪNE. AŠ NIEKADA NESUSIMĄSČIAU APIE TAI, KAD TU IŠTIKIMAI TARNAVAI MAN VISUS ŠIUOS METUS IR NIEKADA NNUOŠIRDŽIAI TAU NEDĖKOJAU. MANO, KŪNE, NORIU BŪTI ARČIAU TAVĘS. NORIU BŪTI TAVO TIKRU DRAUGU.“

10. Dar kartą nukreipkite savo dėmesį į kvėpavimą. Stebėkite kaip kvėpuojate ir
paklauskite savęs: „MANO KŪNE, AR YRA KAS NORS, KĄ AŠ GALIU PADARYTI GERIAU DĖL TAVĘS ATEITYJE?“ Įsiklausykite į kūno pojūčius.
11. O dabar nukreipkite dėmesį į tą kūno dalį ar vietą, kur jaučiate įtampą. Padėkokite šiai kūno daliai. Pasakykite savo žodžiais viską, ką norėtųsi gero jai pasakyti.

12. TIESIOG STEBĖKITE. TIESIOG KLAUSYKITE. PAJAUSKITE KĄ KALBA JŪSŲ KŪNAS.

13. PAKLAUSKITE JO APIE TAI, APIE KĄ JUMS NORĖTŲSI PAKLAUSTI AR SUŽINOTI, KALBĖKITE SU JUO TAIP, KAIP JŪS KLABĖTUMĖTE SU BRANGIU ŽMOGMI, KURIO SENIAI NEMATĖTE.
( 10 min. muzikos).

Kol Jūs sąmoningai kalbate su savo kūno dalimis, Jūsų nesąmoningas protas žino, kad tuo pačiu metu jis gali derinti sąmoningumą ir atsipalaidavimą. Visą šį laiką Jūs esate sąmoningi ir atsipalaidavę, kur benukreiptumėte savo dėmesį ir ką bedarytumėte. (5 min. muzikos)

Jei mintys nusineša Jus, galite tai sau mintyse pažymėti, padėkoti ir vėl perkelti dėmesį į tas kūno dalis, kurioms šiuo metu labiausiai reikalingas bendravimas su Jumis. Ir kur bebūtumėte dabar savo kūne, dėkokite jam, jauskite jį, stebėkite, išgyvenkite tuos procesus, kurie prabunda Jūsų kūne.
PAJAUSKITE SAVO KVĖPAVIMĄ. TIEGIOG ČIA IR TIESIOG DABAR.
Pasiruoškite atlikti tris ramius įkvėpimus ir iškvėpimus. Būkite budrūs. Būkite sąmoningi.
Giliai įkvėpkite ir lėtai iškvėpkite ir dar kartą ir dar kartą.
PRAKTIKA.MEDITACIJA"POKALBIS SU SAVO KUNU"

PADĖKOKITE KŪNUI SAVAIS ŽODŽIAIS, SUVOKIANT JĮ KAIP NEPAKARTOJAMĄ GYVĄ SKULPTŪRĄ, SUKURTĄ IŠ IŠMINTINGŲ TRILIJONŲ LĄSTELIŲ. SUVOKITE, PAJAUSKITE GYVYBĖS-MEILĖS DVASIĄ, KURI UŽPILDO KIEKVIENĄ DALELĘ, VISĄ KŪNĄ. PAJAUSKITE SAVE-ŠVIESOS ENERGIJĄ-KŪRĖJO SĄMONĘ.

Visą kūną užpildo šilumos, švelnumo, džiaugsmo, dėkingumo jausmas. TRIS KARTUS RAMIAI ĮKVĖPKITE IR IŠVKĖPKITE. NUSIŠYPSOKITE IR PASAKYKITE SAU: (ištarkite savo vardą) – TU TAI PADAREI! MYLIU TAVE ( ištarkite savo vardą). TU ŠAUNUOLĖ(-IS) !

Lėtai atmerkite akis.... Apsidairykite aplink ir nusišypsokite vienas kitam.
PATARČIU PAČIAM IRAŠITI ŠIA MEDITACIJA Į DIKTOFONA KARTU SU MUZIKA IR DARITI JA KIEK VIENA DIENA.
Vėtra(verteja-Sonata)
05.02.2018
Rekomendoju irašiti meditacija i diktofona kartu su muzika

Dalintis Facebook
Tu esi neregistruotas šioje svetainėja
Prašome užsiregistruoti arba prisijungtit


Į viršų